Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-11-20T19:07:27Z-
dc.date.available2017-11-20T19:07:27Z-
dc.date.issued2016-10-31-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680-
dc.description.abstractАналізується алгоритм процесу управління під час кризової симптоматики менеджменту виробничо-господарської діяльності будівельних бізнес-організацій.uk_UA
dc.publisherInternational Scientific Conference «Economy and society modern foundation for human development» Proceeding of the Conference Leipzig universityuk_UA
dc.relation.ispartofseries;р.130-132-
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleПроблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.