Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680
Назва: Проблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організацій
Автори: Ширяєва, Н.Ю.
Ключові слова: менеджмент
управління
маркетинг
будівництво
Дата публікації: 31-жов-2016
Видавництво: International Scientific Conference «Economy and society modern foundation for human development» Proceeding of the Conference Leipzig university
Серія/номер: ;р.130-132
Короткий огляд (реферат): Аналізується алгоритм процесу управління під час кризової симптоматики менеджменту виробничо-господарської діяльності будівельних бізнес-організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3680
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблематика і завдання менеджменту та маркетингу будівельних організацій.pdfОсновна стаття208,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.