Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМельник, Н.В.-
dc.date.accessioned2017-12-08T06:50:29Z-
dc.date.available2017-12-08T06:50:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755-
dc.description.abstractВ публікації розглядаються питання узгодження сучасних вимог до архітектурної освіти з психологічними особливостями студентів-архітекторів в контексті викладання дисципліни архітектурне проектування. З точки зору психологічних особливостей студент як суб'єкт в першу чергу джерело пізнання і перетворення дійсності. Особлива роль методики викладання дисципліни архітектурне проектування як процесу полягає в тому, щоб сформувати понятійний апарат майбутнього професіонала, розвити творчі здібності та проектне мислення. Автором виділений метод обов’язкових клаузур як ефективний підхід в сучасній освіті.uk_UA
dc.publisherНаукове видання Сучасна архітектурна освіта: архітектура, образ, естетика, есоційний контекст. Матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, 7-8 листопада 2013 року, Київ. - КНУБАuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectдосвідuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectклаузураuk_UA
dc.titleМетодика опанування навичками проектної діяльності (на прикладі завдань з архітектурного проектування на другому курсі в АХІ ОДАБА)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Методика опанування навичками проектної діяльності.pdfОсновна стаття108,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.