Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Н.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-08T06:50:29Z | - |
dc.date.available | 2017-12-08T06:50:29Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755 | - |
dc.description.abstract | В публікації розглядаються питання узгодження сучасних вимог до архітектурної освіти з психологічними особливостями студентів-архітекторів в контексті викладання дисципліни архітектурне проектування. З точки зору психологічних особливостей студент як суб'єкт в першу чергу джерело пізнання і перетворення дійсності. Особлива роль методики викладання дисципліни архітектурне проектування як процесу полягає в тому, щоб сформувати понятійний апарат майбутнього професіонала, розвити творчі здібності та проектне мислення. Автором виділений метод обов’язкових клаузур як ефективний підхід в сучасній освіті. | uk_UA |
dc.publisher | Наукове видання Сучасна архітектурна освіта: архітектура, образ, естетика, есоційний контекст. Матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, 7-8 листопада 2013 року, Київ. - КНУБА | uk_UA |
dc.subject | інформація | uk_UA |
dc.subject | досвід | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | клаузура | uk_UA |
dc.title | Методика опанування навичками проектної діяльності (на прикладі завдань з архітектурного проектування на другому курсі в АХІ ОДАБА) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика опанування навичками проектної діяльності.pdf | Основна стаття | 108,25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.