Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Назва: | Методика опанування навичками проектної діяльності (на прикладі завдань з архітектурного проектування на другому курсі в АХІ ОДАБА) |
Автори: | Мельник, Н.В. |
Ключові слова: | інформація досвід соціалізація клаузура |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Наукове видання Сучасна архітектурна освіта: архітектура, образ, естетика, есоційний контекст. Матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, 7-8 листопада 2013 року, Київ. - КНУБА |
Короткий огляд (реферат): | В публікації розглядаються питання узгодження сучасних вимог до архітектурної освіти з психологічними особливостями студентів-архітекторів в контексті викладання дисципліни архітектурне проектування. З точки зору психологічних особливостей студент як суб'єкт в першу чергу джерело пізнання і перетворення дійсності. Особлива роль методики викладання дисципліни архітектурне проектування як процесу полягає в тому, щоб сформувати понятійний апарат майбутнього професіонала, розвити творчі здібності та проектне мислення. Автором виділений метод обов’язкових клаузур як ефективний підхід в сучасній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика опанування навичками проектної діяльності.pdf | Основна стаття | 108,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.