Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Назва: Методика опанування навичками проектної діяльності (на прикладі завдань з архітектурного проектування на другому курсі в АХІ ОДАБА)
Автори: Мельник, Н.В.
Ключові слова: інформація
досвід
соціалізація
клаузура
Дата публікації: 2015
Видавництво: Наукове видання Сучасна архітектурна освіта: архітектура, образ, естетика, есоційний контекст. Матеріали VІ Всеукраїнської наукової конференції, 7-8 листопада 2013 року, Київ. - КНУБА
Короткий огляд (реферат): В публікації розглядаються питання узгодження сучасних вимог до архітектурної освіти з психологічними особливостями студентів-архітекторів в контексті викладання дисципліни архітектурне проектування. З точки зору психологічних особливостей студент як суб'єкт в першу чергу джерело пізнання і перетворення дійсності. Особлива роль методики викладання дисципліни архітектурне проектування як процесу полягає в тому, щоб сформувати понятійний апарат майбутнього професіонала, розвити творчі здібності та проектне мислення. Автором виділений метод обов’язкових клаузур як ефективний підхід в сучасній освіті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3755
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика опанування навичками проектної діяльності.pdfОсновна стаття108,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.