Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2017-12-13T17:48:43Z-
dc.date.available2017-12-13T17:48:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820-
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу критеріїв оцінки, показників та рівнів сформованості художнь-професійної культури майбутніх архітекторів у архітектурному вищому навчальному закладі. Обговорюється поняття « художньо-професійна культура майбутнього архітектора»uk_UA
dc.publisherНауковий огляд. – Київuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип.2 №1 Частина 2;с.64-70-
dc.subjectхудожньо-професійна культура майбутньго архітектораuk_UA
dc.subjectархітектурна освітаuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectкритерії, показникиuk_UA
dc.subject, рівні сформованості художньо-професійної культуриuk_UA
dc.titleКомпоненти, критерії оцінки, показники та рівні сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Компоненти, критерії оцінки, показники та рівні...pdfОсновна стаття12,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.