Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820
Назва: Компоненти, критерії оцінки, показники та рівні сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторів
Автори: Карпова, С.М.
Ключові слова: художньо-професійна культура майбутньго архітектора
архітектурна освіта
компоненти
критерії, показники
, рівні сформованості художньо-професійної культури
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий огляд. – Київ
Серія/номер: Вип.2 №1 Частина 2;с.64-70
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено аналізу критеріїв оцінки, показників та рівнів сформованості художнь-професійної культури майбутніх архітекторів у архітектурному вищому навчальному закладі. Обговорюється поняття « художньо-професійна культура майбутнього архітектора»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Компоненти, критерії оцінки, показники та рівні...pdfОсновна стаття12,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.