Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820
Назва: | Компоненти, критерії оцінки, показники та рівні сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторів |
Автори: | Карпова, С.М. |
Ключові слова: | художньо-професійна культура майбутньго архітектора архітектурна освіта компоненти критерії, показники , рівні сформованості художньо-професійної культури |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Науковий огляд. – Київ |
Серія/номер: | Вип.2 №1 Частина 2;с.64-70 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячено аналізу критеріїв оцінки, показників та рівнів сформованості художнь-професійної культури майбутніх архітекторів у архітектурному вищому навчальному закладі. Обговорюється поняття « художньо-професійна культура майбутнього архітектора» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3820 |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в журналі |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Компоненти, критерії оцінки, показники та рівні...pdf | Основна стаття | 12,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.