Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3821
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2017-12-13T17:51:52Z-
dc.date.available2017-12-13T17:51:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3821-
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу.uk_UA
dc.publisherНаука і освіта Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: збірник наукових праць – Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 1-2;с.40-45-
dc.subjectіндивідуалізація навчання в архітектурних вузахuk_UA
dc.subjectефективність навчально-виховного процесу художньої підготовкиuk_UA
dc.subjectindividualization of preparation in architecture schoolsuk_UA
dc.subjectthe effectiveness of the educational process of artistic preparationuk_UA
dc.titleІндивідуалізація навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Індивідуалізація навчання у практиці художньої...pdfОсновна стаття9,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.