Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3821
Назва: Індивідуалізація навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів
Автори: Карпова, С.М.
Ключові слова: індивідуалізація навчання в архітектурних вузах
ефективність навчально-виховного процесу художньої підготовки
individualization of preparation in architecture schools
the effectiveness of the educational process of artistic preparation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Наука і освіта Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського: збірник наукових праць – Одеса
Серія/номер: Вип. 1-2;с.40-45
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3821
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Індивідуалізація навчання у практиці художньої...pdfОсновна стаття9,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.