Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2017-12-13T18:04:29Z-
dc.date.available2017-12-13T18:04:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824-
dc.description.abstractУ статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3-4;с.83-87-
dc.subjectіндивідуалізація навчання в архітектурних вузахuk_UA
dc.subjectефективність навчально виховного процесу художньої підготовкиuk_UA
dc.titleПринцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Принцип індивідуалізації навчання у практиці...pdfОсновна стаття5,8 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.