Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Назва: Принцип індивідуалізації навчання у практиці художньої підготовки майбутніх архітекторів
Автори: Карпова, С.М.
Ключові слова: індивідуалізація навчання в архітектурних вузах
ефективність навчально виховного процесу художньої підготовки
Дата публікації: 2011
Видавництво: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Серія/номер: №3-4;с.83-87
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається педагогічна проблема індивідуалізації навчання в архітектурних вузах. Наводиться характеристика індивідуалізації навчання як одного з методичних шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу художньої підготовки в системі архітектурної освіти; описується досвід індивідуалізації підготовки фахівців архітектурного вузу при вивченні дисциплін художнього циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3824
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принцип індивідуалізації навчання у практиці...pdfОсновна стаття5,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.