Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3827
Titel: | Формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах |
Sonstige Titel: | 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти |
Autoren: | Карпова, С.М. |
Stichwörter: | художественно-профессиональная культура будущие архитекторы педагогические условия экспериментальная методика подготовка высшие учебные заведения аrt and professional culture future architects pedagogical conditions the experimental methods training institutions of higher education |
Erscheinungsdatum: | 2013 |
Herausgeber: | Одеса |
Serie/Report Nr.: | ;с.22 |
Zusammenfassung: | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів у процесі підготовки у вищих навчальних закладах. Науково обґрунтовано та визначено сутність і структуру феномена «художньо-професійна культура майбутніх архітекторів». Визначено компоненти (когнітивний, операційний, ціннісно-орієнтаційний), критерії оцінки (гностичний, процесуальний, рефлексивний) та показники художньо-професійної культури майбутніх архітекторів; схарактеризовано рівні її сформованості. Виявлено й обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів. Розроблено модель, що складається з пропедевтичного, професійної орієнтації образотворчої діяльності, продуктивного етапів, їх забезпечення; експериментальна методика формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів на матеріалі навчальної дисципліни «Рисунок» і перевірено їх ефективність. |
URI: | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3827 |
Enthalten in den Sammlungen: | Автореферати дисертацій |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування художньо-професійної культури майбутніх...pdf | Основна стаття | 1,97 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.