Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4492
Title: Визначення факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників бетону
Authors: Педько, І.А.
Keywords: комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
фактори конкурентоспроможності
ринок бетону
маркетингова стратегія
унікальна торгова пропозиція
Issue Date: 2014
Publisher: Економічний аналіз: збірник наукових праць Тернопільського національного економічного університету
Series/Report no.: №3;с.106-113
Abstract: Стаття присвячена удосконаленню наукових уявлень щодо сутності та змісту факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників бетону, місця підсистеми управління конкурентоспроможністю в їх маркетинговому менеджменті. Встановлено, що діяльність на цьому ринку пов’язана зі значними комерційними ризиками, які обумовлені властивостями бетону. Зазначено, що цей ринок є локальним. Окреслено групу підприємств-лідерів на ринку товарного бетону Одеської області та надано їх загальну характеристику. Визначено абсолютних лідерів ринку, здійснено порівняльний аналіз їх маркетингової діяльності за всіма складовими комплексу маркетингу. Ключовими факторами комерційного успіху підприємства, яке охоплює найбільшу частку ринку, можна назвати більш сучасне технологічне обладнання, вищу впізнаваність бренду серед контактних аудиторій і потенційних приватних клієнтів, нижчу ціну товарного бетону, використання в роботі концепції соціально етичного маркетингу. Ключовими чинниками комерційного успіху іншого лідера визначено відстрочки платежу великим клієнтам, для приватних клієнтів можливість оплати бетону готівкою на об’єкті заливки, нижчу ціну залізничного тарифу у зв’язку з більш вигідним територіальним розташуванням. Проведений порівняльний аналіз комунікативної активності лідерів ринку в мережі Інтернет показав, що конкурентною перевагою безумовного лідера є його повноцінна комунікативна діяльність у віртуальному просторі. Доведено, що підприємство-лідер використовує маркетингову стратегію диференціації. Наявність високодиференційованої торгової марки дозволяє збільшити ринкову силу підприємства. Перевагами обраної маркетингової стратегії є здатність збільшувати життєвий цикл товару, підсилювати прихильність до марки, зменшувати чутливість до ціни, підвищувати рентабельність, ускладнення появи на ринку нових конкурентів, збільшення стійкості до можливого зростання витрат у результаті дій сильного постачальника. Побудовано модель маркетингової стратегії диференціації і унікальної торгової пропозиції підприємства-лідера ринку бетону. Обґрунтовано, що для коригування комунікативної кампанії обов’язковим є моніторинг ефективності запропонованого комплексу маркетингових комунікацій, проведення розрахунків ефективності. Запропоновано ефективні інструменти реклами на ринку товарного бетону.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4492
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Визначення факторів конкурентоспроможності...pdfОсновна стаття760,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.