Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4495
Название: Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: маркетингова інформаційна система
моніторинг ринку підприємств-виробників
ринок будівельних матеріалів
маркетингове середовище
Дата публикации: 2015
Издательство: Економічний аналіз : зб. наук. праць Тернопільський національний економічний університет: Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”
Серия/номер: Том 21 № 2;с.174-179
Краткий осмотр (реферат): У статті запропонована структура та механізми системи маркетингової інформації підприємств-виробників будівельних матеріалів. Перелічені інструменти збору та аналізу інформації в складових підсистеми. Наведено приклади використання специфічних процедур аналізу вторинної та первинної інформації системи. Предметом даної статті є механізм системи маркетингової інформації підприємств-виробників будівельних матеріалів. Метою статті є розроблення систем моніторингу ринку підприємствами-виробниками будівельних матеріалів та інструментів її функціонування в контексті формування маркетингової інформаційної системи підприємства. У роботі було використано методи аналізу та синтезу, наукової абстракції, системний, аналогії та структурно-функціональний методи дослідження, що дають можливість визначення особливостей механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів. Стрімка зміна тенденцій на ринку вимагає від підприємств-виробників будівельних матеріалів моніторингу зовнішнього середовища, передбачення майбутніх тенденцій щодо змін попиту та вподобань споживачів, щодо загроз, які пов’язані з політичними, економічними факторами та діями конкурентів. Для своєчасного реагування на виклики ринку на підприємствах необхідно створити маркетингову інформаційну систему та забезпечити механізм взаємодії її підсистем.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4495
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особливості механізму маркетингової інформаційної...pdfОсновна стаття795,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.