Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Название: Програмні продукти маркетингової інформаційної системи
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: програмні продукти
маркетингова інформаційна система
Дата публикации: 2015
Издательство: Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці: ІІ Міжнар. наук.-практ. бізнес-форум, 21-22 травня: тези доповід. — К.: НаУКМА
Серия/номер: ;с.142-145
Краткий осмотр (реферат): Кожне підприємство у процесі моніторингу зовнішнього та внутрішнього маркетингових середовищ, а також при отриманні результатів маркетингових досліджень, для подальшого аналізу даних використовує різні методи, методики та програмні продукти. Так, для визначення лінійного взаємозв’язку між певними факторами застосовується, зазвичай, кореляційний аналіз. При наявності взаємозв’язку між змінними модель залежності визначається за допомогою регресійного аналізу. Для отримання залежності змінної від часу застосовуються трендові моделі динаміки. А у випадку сезонних коливань – метод декомпозиції часового ряду. Всі ці моделі можуть бути отримані в табличному процесорі MS Excel.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4551
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Програмні продукти маркетингової інформаційної системи.pdfОсновна стаття152,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.