Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5003
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVyrovoy, V. N-
dc.contributor.authorZavoloka, M.V-
dc.contributor.authorSukhanov, V.G-
dc.date.accessioned2018-02-01T07:13:00Z-
dc.date.available2018-02-01T07:13:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5003-
dc.description.abstractIn this work knowledges considered as an open self-organizing complex structural system. It was determined the main functions of conservative, metastable and active structural components in the dynamics of knowledge systems. It is shown that the link to the different structural formation of educational plans and programs, taking info account the interdependence of structural groups of the system of knowledges in order to prepare mentally liberated professionals. who are adequate for the needs of the present.uk_UA
dc.publisherscientific and methodological basis for teaching natural sciences and engineering in higher educationuk_UA
dc.relation.ispartofseries;c. 187-193-
dc.subjectknowledge systemuk_UA
dc.subjectconservativeuk_UA
dc.subjectmetastableuk_UA
dc.subjectand aktive elements(substructure) structureuk_UA
dc.titleFormation of knowledges system in educational processuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation of knowledges system....pdf2,62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.