Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5043
Назва: Епістемічна модальность в науково-популярному дискурсі в викладанні навчального матеріалу
Автори: Сивокінь, Г.В.
Мар'янко, Я.Г.
Картель, Т.М.
Зайцева, О.Ю.
Ключові слова: модальність
суб'єктивна оцінка
науково-популярний дискурс
текст
комунікація
термін
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник національного університету «Львівська політехніка» : Серія : Проблеми української термінології. – Львів, Видавництво Львівської політехніки
Серія/номер: №842;с.157-160
Короткий огляд (реферат): Матеріалом цього дослідження є епістемічна модальність в науково-популярному дискурсі у складі інформаційно-оцінних висловлювань викладачів або студентів, що утворюють мовну тканину різними мовами; використовуються різноманітні засоби вираження впевненості, сумніву і неповної впевненості в істинності повідомлюваного. Ці засоби є детермінативами, або маркерами, когнітивної діяльності суб'єкта мовлення – викладача або студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5043
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.