Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5221
Название: Ретроспективи і перспективи маркетингової діяльності
Авторы: Сахацький, М.П.
Кривчиков, В.М.
Сахацький, П.М.
Ключевые слова: ретроспективи
перспективи
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2017
Серия/номер: ;с.164-169
Краткий осмотр (реферат): Вступ. Актуальність дослідження ретроспективи і перспектив маркетингової діяльності низкою чинників, до числа основних з яких слід віднести: по-перше, абсолютне домінування в світових господарських зв’язках ринкових засад, в яких задіяні економіки всіх країн, навіть належних до табору соціалістично-комуністичної орієнтації; по-друге, застосування маркетингу в якості інструменту посилення конкурентоспроможності господарюючими суб’єктами, що виступають сучасними лідерами світової економіки; по-третє, необхідність завчасної підготовки до можливих ринкових небезпек та загроз, що потребує одночасного й системного бачення як минулого, так і майбутнього (бо без минулого немає майбутнього); по-четверте, важливість обрання вірних стратегічних орієнтирів для своєчасного використання ринковими суб’єктами можливостей, що постійно виникають в умовах динамічних змін внутрішнього та зовнішнього середовища; по-п’яте, неухильне зростання людських потреб, задоволення яких ґрунтується на методологічних засадах маркетингу й потребує відповідної науково-прикладної й освітянської підготовки як спеціалістів й менеджерів, так і пересічних учасників цивілізаційного руху.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5221
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ретроспективи і перспективи маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття7,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.