Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Диалло, Л.Т. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T09:41:37Z | - |
dc.date.available | 2016-11-22T09:41:37Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/542 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання з психологічних аспектів формування архітектурного середовища розвиваючих дитячих центрів, які входять до складу архитектурно-художніх характеристик інтер'єра. Поставлено питання про необхідність дослідження впливу архітектурного середовища на розвиток аномальних дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | архитектура | uk_UA |
dc.subject | среда | uk_UA |
dc.title | Психология архитектуры (об архитектурной среде специализированных дошкольных учреждений.) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ОДАБА №33 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диалло Л.Т. Психология архитектуры.pdf | Основная статья | 132,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.