Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДиалло, Л.Т.-
dc.date.accessioned2016-11-22T09:41:37Z-
dc.date.available2016-11-22T09:41:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/542-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання з психологічних аспектів формування архітектурного середовища розвиваючих дитячих центрів, які входять до складу архитектурно-художніх характеристик інтер'єра. Поставлено питання про необхідність дослідження впливу архітектурного середовища на розвиток аномальних дітей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectархитектураuk_UA
dc.subjectсредаuk_UA
dc.titleПсихология архитектуры (об архитектурной среде специализированных дошкольных учреждений.)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диалло Л.Т. Психология архитектуры.pdfОсновная статья132,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.