Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5434
Title: Періодизація розвитку теорії маркетингу
Authors: Окландер, Т.О.
Keywords: періодизація розвитку
теорія маркетингу
Issue Date: 2011
Publisher: Экономика Крыма
Series/Report no.: №2(35);с.348-351
Abstract: Наприкінці XX ст. швидкі технологічні зміни та бурхливий розвиток глобальних ринків товарів стали причиною високого рівня нестабільності маркетингового середовища підприємств. Це обумовлює як нові можливості, так і появу додаткових ризиків. Остання редакція визначення маркетингу, яку запропонувала Американська асоціація маркетингу: «Маркетинг — це функція організації, яка включає сукупність процесів зі створення, просування і постачання споживчих цінностей на основі управління зв’язками зі споживачами, внаслідок чого організація несе ризики та отримує вигоду» [1, С. 45]. У новій редакції з’являється акцент на таких ризиках, якого не було в попередніх версіях визначення маркетингу. Відповідно до зміни стану маркетингового середовища повинна бути модернізована і концепція маркетингу. Це обумовлює виділення наступного етапу розвитку теорії маркетингу і зміну його періодизації.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5434
Appears in Collections:Стаття в журналі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Періодизація розвитку теорії маркетингу.pdfОсновна стаття186,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.