Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кубриш, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T13:01:52Z | - |
dc.date.available | 2018-03-26T13:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450 | - |
dc.description.abstract | Мотив танцю став модною іконографією мистецтва модерна та авангарду. Так, наприклад, у скульптурі «Саломея» (1910) О. Архипеко втілює характерну для модерну тему «фатальної жінки». Для символізму характерна драматична багатоплановість образу Саломеї. Архипенка, перш за все, приваблює передача екстатичного стану танцю. У скульптурі показано вибух експресії танцю, його язичницьке, діонісійське начало. Художник відмовляється від заснованої на логічному співвідношенні форм класичної архітектоніки. На естетику скульптури Архипенка вплинули революційні ідеї кубізму. Фігура Саломеї вирішена досить геометрично-узагальнено, схематично. Художньому методу майстра виявилася спорідненою скульптура Індії, містична африканська та трипільська пластика. | uk_UA |
dc.publisher | Четверті Платонівські читання. тези доповідей Міжнародної наукової конференції. - К.: СПД Чалчинська Н.В. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;с.47-48 | - |
dc.subject | Олександр Архіпенко | uk_UA |
dc.subject | мотив танцю | uk_UA |
dc.subject | іконографія модерну | uk_UA |
dc.subject | кубізм | uk_UA |
dc.subject | футуризм | uk_UA |
dc.title | Мотив танцю в скульптнурі Олександра Архипенка | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мотив танцю в скульптурі Олександра Архипенка.pdf | Тези | 2,34 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.