Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКубриш, Н.-
dc.date.accessioned2018-03-26T13:01:52Z-
dc.date.available2018-03-26T13:01:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450-
dc.description.abstractМотив танцю став модною іконографією мистецтва модерна та авангарду. Так, наприклад, у скульптурі «Саломея» (1910) О. Архипеко втілює характерну для модерну тему «фатальної жінки». Для символізму характерна драматична багатоплановість образу Саломеї. Архипенка, перш за все, приваблює передача екстатичного стану танцю. У скульптурі показано вибух експресії танцю, його язичницьке, діонісійське начало. Художник відмовляється від заснованої на логічному співвідношенні форм класичної архітектоніки. На естетику скульптури Архипенка вплинули революційні ідеї кубізму. Фігура Саломеї вирішена досить геометрично-узагальнено, схематично. Художньому методу майстра виявилася спорідненою скульптура Індії, містична африканська та трипільська пластика.uk_UA
dc.publisherЧетверті Платонівські читання. тези доповідей Міжнародної наукової конференції. - К.: СПД Чалчинська Н.В.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.47-48-
dc.subjectОлександр Архіпенкоuk_UA
dc.subjectмотив танцюuk_UA
dc.subjectіконографія модернуuk_UA
dc.subjectкубізмuk_UA
dc.subjectфутуризмuk_UA
dc.titleМотив танцю в скульптнурі Олександра Архипенкаuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мотив танцю в скульптурі Олександра Архипенка.pdfТези2,34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.