Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Title: Мотив танцю в скульптнурі Олександра Архипенка
Authors: Кубриш, Н.
Keywords: Олександр Архіпенко
мотив танцю
іконографія модерну
кубізм
футуризм
Issue Date: 2017
Publisher: Четверті Платонівські читання. тези доповідей Міжнародної наукової конференції. - К.: СПД Чалчинська Н.В.
Series/Report no.: ;с.47-48
Abstract: Мотив танцю став модною іконографією мистецтва модерна та авангарду. Так, наприклад, у скульптурі «Саломея» (1910) О. Архипеко втілює характерну для модерну тему «фатальної жінки». Для символізму характерна драматична багатоплановість образу Саломеї. Архипенка, перш за все, приваблює передача екстатичного стану танцю. У скульптурі показано вибух експресії танцю, його язичницьке, діонісійське начало. Художник відмовляється від заснованої на логічному співвідношенні форм класичної архітектоніки. На естетику скульптури Архипенка вплинули революційні ідеї кубізму. Фігура Саломеї вирішена досить геометрично-узагальнено, схематично. Художньому методу майстра виявилася спорідненою скульптура Індії, містична африканська та трипільська пластика.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5450
Appears in Collections:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотив танцю в скульптурі Олександра Архипенка.pdfТези2,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.