Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5542
Название: Features Teaching Physics for Students of Construction Specialties
Авторы: Gokhman, A.
Vilinskaya, L.
Pysarenko, А.
Burlak, G.М.
Ключевые слова: physics course
site of the department
experience
self-study
Дата публикации: 2017
Издательство: Scientific and methodological basis for teaching natural sciences and engineering in higher education/ Ariel University. Ariel, Israel
Серия/номер: Issue №1;p.71-76
Краткий осмотр (реферат): We consider the relevance of the question about the peculiarities of teaching physics for students of construction specialties. The emphasis on some issues of concern to tackle the trend towards deterioration of the quality of education as a result of reducing the number of classroom hours and increase independent work. There is a positive experience of using modern information technology to enhance students' independent work.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5542
ISSN: 2218-8584
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features Teaching Physics for Students of Construction Specialties.pdfArticle230,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.