Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілега, О.В.-
dc.contributor.authorСелезньова, О.O.-
dc.date.accessioned2018-04-04T19:35:33Z-
dc.date.available2018-04-04T19:35:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564-
dc.description.abstractДосліджуючи процес виникнення та розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні, необхідно врахувати етапи розвитку будівництва у країні, стан економічного положення держави, проаналізувати теоретичне обгрунтування ринкових концепцій.uk_UA
dc.publisherInternational Scientific Conference Modernization of socio-economic systems: the new economic conditions: Conference Proceedings, September 28, 2016. Kielce, Poland: Baltija Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofseriesPart 2;с.128-129-
dc.subjectретроспектива розіиткуuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectбудівельні підприємтсва Україниuk_UA
dc.titleРетроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ретроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних....pdfОсновна стаття7,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.