Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564
Назва: Ретроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств України
Автори: Білега, О.В.
Селезньова, О.O.
Ключові слова: ретроспектива розіитку
управління маркетинговою діяльністю
будівельні підприємтсва України
Дата публікації: 2016
Видавництво: International Scientific Conference Modernization of socio-economic systems: the new economic conditions: Conference Proceedings, September 28, 2016. Kielce, Poland: Baltija Publishing
Серія/номер: Part 2;с.128-129
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи процес виникнення та розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні, необхідно врахувати етапи розвитку будівництва у країні, стан економічного положення держави, проаналізувати теоретичне обгрунтування ринкових концепцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5564
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ретроспектива розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних....pdfОсновна стаття7,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.