Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5565
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBileha, O.-
dc.contributor.authorSeleznova, O.-
dc.date.accessioned2018-04-05T02:33:45Z-
dc.date.available2018-04-05T02:33:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5565-
dc.description.abstractIt is substantiated the development of enterprises’ management marketing activities system in the article. The basic trends and changes in market activity and environment of enterprises are shown. It is systematized directions of management and marketing activities system development in four groups and authors reveals their essence: changes related to the needs of customers and society; increasing requirements from personnel; changes in marketing and management tools; development of engineering and technology. Use of the achievements of companies’ management marketing activities system development will contribute to strengthening the competitiveness of businesses.uk_UA
dc.publisherThe progressive researches "Science & Genesis”, Prague (Czech Republic). Apriluk_UA
dc.relation.ispartofseries№1;p.143-145-
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmanagement systemuk_UA
dc.subjectmarketing developmentuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.titleEnterprises Management Marketing Activities System Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Enterprises Management Marketing Activities System Development.pdfArticle487,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.