Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5671
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолчанова, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T05:13:54Z-
dc.date.available2018-04-16T05:13:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5671-
dc.description.abstractРозглянуто ціннісноутворюючі процеси розвитку інноваційних стратегій соціально відповідального бізнесу. Їх роль в конкурентному позиціонуванні нових продуктів та вплив на результати його просування та подальшого споживання.uk_UA
dc.publisherМатеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях» (Одеський національний політехнічний університет, 7-8 червня 2017.). – Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.35-37-
dc.subjectстратегії соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.subjectінноваціuk_UA
dc.titleЦіннісноутворюючі процеси розвитку інноваційних стратегій соціально відповідального бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.