Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5671
Назва: Ціннісноутворюючі процеси розвитку інноваційних стратегій соціально відповідального бізнесу
Автори: Молчанова, Ю.В.
Ключові слова: стратегії соціально відповідального бізнесу
інноваці
Дата публікації: 2017
Видавництво: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції «Управління інноваційним розвитком на макро-, мезо-, та мікрорівнях» (Одеський національний політехнічний університет, 7-8 червня 2017.). – Одеса
Серія/номер: ;с.35-37
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ціннісноутворюючі процеси розвитку інноваційних стратегій соціально відповідального бізнесу. Їх роль в конкурентному позиціонуванні нових продуктів та вплив на результати його просування та подальшого споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5671
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.