Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5691
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКадієвська, І.А.-
dc.contributor.authorСазонов, В.В.-
dc.date.accessioned2018-04-16T12:03:55Z-
dc.date.available2018-04-16T12:03:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5691-
dc.description.abstractВивчення навчальної дисципліни спрямовано на формування частини загальнокультурних компетентностей (загальнонаукових і соціально-особистісних). Компоненти вказаних компетентностей реалізуються у здатності до оволодіння основами загальної духовної культури, перш за все, – культури мислення та свідомого формування системи відношень до світу, самого себе та свого місця у цьому світі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectвплив філософіїuk_UA
dc.subjectформування когнітивних компетентностейuk_UA
dc.titleВплив філософії на формування когнітивних компетентностей майбутніх фахівців будівельного комплексу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вплив філософії на формування когнітивних ....pdfОсновна стаття3,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.