Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезньова, О.О.-
dc.date.accessioned2018-04-17T12:44:40Z-
dc.date.available2018-04-17T12:44:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-617-7195-40-4-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711-
dc.description.abstractВ монографії розкрито теоретико-методологічні основи розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств, досліджено складові елементи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств та висвітлено сучасні особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.355-
dc.subjectрозвиток управління маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectбудівельні підприємстваuk_UA
dc.subjectоцінка економічної ефективностіuk_UA
dc.titleРозвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україніuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри менеджменту та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток управління маркетинговою діяльністю.pdfМонографія3,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.