Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711
Назва: Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні
Автори: Селезньова, О.О.
Ключові слова: розвиток управління маркетингової діяльності
будівельні підприємства
оцінка економічної ефективності
Дата публікації: 2017
Видавництво: Одеса, ОДАБА
Серія/номер: ;с.355
Короткий огляд (реферат): В монографії розкрито теоретико-методологічні основи розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств, досліджено складові елементи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств та висвітлено сучасні особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5711
ISBN: 978-617-7195-40-4
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри менеджменту та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток управління маркетинговою діяльністю.pdfМонографія3,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.