Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5763
Назва: До питання про нову парадигму навчального процесу
Автори: Хропот, С.Г.
Ключові слова: навчальний процес
розвиток науки
наукові погляди
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Сучасний рівень розвитку науки і техніки потребує нових підходів до організації і здійснення навчального процесу у вищих навчальних закладах (ВНЗ). Ми переживаємо епоху бурхливої і швидкоплинної видозміни наукових поглядів, технологічних регламентів, виробничих підходів, інструментального та інформаційного забезпечення ... виконання конкретних виробничих операцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5763
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До питання про нову парадигму навчального процесу.pdfосновна стаття4,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.