Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГригор'єва, В.Б.-
dc.contributor.authorСамойлова, О.М.-
dc.date.accessioned2018-05-11T08:30:01Z-
dc.date.available2018-05-11T08:30:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876-
dc.description.abstractУ статті йдеться про значення композиції як інструменту формування професійних навичок майбутніх архітекторів. Композиція розглядається як засіб, що об'єднує в собі єдиний художньо-творчий і навчально-пізнавальний процес, який дозволяє розвивати не тільки творчі здібності, але й формує професійні навички архітектора.uk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць за матеріалами 3ї всеукраїнської науково – практичної конференції «архітектурний рисунок у контексті професійної освіти», ПолтНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.212-218-
dc.subjectпленерна практикаuk_UA
dc.subjectкомпозиційний пошукuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectстуденти-архітекториuk_UA
dc.titleКомпозиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Композиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторів.pdfОсновна стаття9,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.