Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876
Назва: Композиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторів
Автори: Григор'єва, В.Б.
Самойлова, О.М.
Ключові слова: пленерна практика
композиційний пошук
самостійна робота
студенти-архітектори
Дата публікації: 2017
Видавництво: Збірник наукових праць за матеріалами 3ї всеукраїнської науково – практичної конференції «архітектурний рисунок у контексті професійної освіти», ПолтНТУ
Серія/номер: ;с.212-218
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про значення композиції як інструменту формування професійних навичок майбутніх архітекторів. Композиція розглядається як засіб, що об'єднує в собі єдиний художньо-творчий і навчально-пізнавальний процес, який дозволяє розвивати не тільки творчі здібності, але й формує професійні навички архітектора.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5876
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Композиційний пошук в пленерній роботі студентів-архітекторів.pdfОсновна стаття9,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.