Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛесечко, О.В.-
dc.contributor.authorКіосак, В.А.-
dc.contributor.authorШевченко, Т.І.-
dc.date.accessioned2018-05-14T08:03:01Z-
dc.date.available2018-05-14T08:03:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895-
dc.description.abstractВикладання математики та інших дисциплін природничого циклу відбувається в умовах швидких змін зовнішнього інформаційного середовища. Це викликає необхідність пошуку оптимальних дидактичних рішень, які охоплюють цілі, зміст, форми та методи навчання і дозволяють підготувати студентів до викликів сучасного світу. Зміна філософії дидактичного підходу і погляд на знання та компетенції як на товар, який треба донести до споживача, приводить до можливості застосування в викладанні методів просування товарів на ринок та, взагалі, теорії про життєвий цикл товару. Основою такого підходу є застосування в різних варіаціях моделі Колба. Девід Колб (David Kolb) − спеціаліст по психології навчання дорослих, побудував чотириступеневу емпіричну модель засвоєння людиною нової інформації (Experiential Learning Model).uk_UA
dc.subjectswot-аналізuk_UA
dc.subjectвикладання математикиuk_UA
dc.subjectдидактичні рішенняuk_UA
dc.titleЗастосування swot-аналізу при викладанні математикиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИКЛАД%.pdf405,56 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.