Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Назва: Застосування swot-аналізу при викладанні математики
Автори: Лесечко, О.В.
Кіосак, В.А.
Шевченко, Т.І.
Ключові слова: swot-аналіз
викладання математики
дидактичні рішення
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Викладання математики та інших дисциплін природничого циклу відбувається в умовах швидких змін зовнішнього інформаційного середовища. Це викликає необхідність пошуку оптимальних дидактичних рішень, які охоплюють цілі, зміст, форми та методи навчання і дозволяють підготувати студентів до викликів сучасного світу. Зміна філософії дидактичного підходу і погляд на знання та компетенції як на товар, який треба донести до споживача, приводить до можливості застосування в викладанні методів просування товарів на ринок та, взагалі, теорії про життєвий цикл товару. Основою такого підходу є застосування в різних варіаціях моделі Колба. Девід Колб (David Kolb) − спеціаліст по психології навчання дорослих, побудував чотириступеневу емпіричну модель засвоєння людиною нової інформації (Experiential Learning Model).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5895
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАСТОСУВАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ ПРИ ВИКЛАД%.pdf405,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.