Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5920
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПандас, А.В.-
dc.date.accessioned2018-05-14T11:53:30Z-
dc.date.available2018-05-14T11:53:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5920-
dc.description.abstractСучасне глобальне інформаційне суспільство встановлює високі вимоги та стандарти до підготовки фахівців. Цей процес має складну структуру та на даний час здебільшого базується натеоретичних знаннях, приділяючи меншу увагу практичній складовій. Система сучасної освіти повинна готувати фахівців до життя та діяльності в широкому, динамічному, швидко змінному світі, де перед людиною постійно виникають нестандартні завдання, вирішення яких, передбачає практичні навички та вміння будувати й аналізувати власні дії та ефективно використовувати їх в реальних умовах. Все це значно актуалізувало проблему пошуку та впровадження інноваційних підходів в організації навчального процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectІмітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleІмітаційне моделювання як форма активізації навчального процесу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імітацйне моделювання як форма активізації навчального процесу.pdfОсновна стаття4,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.