Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5920
Назва: | Імітаційне моделювання як форма активізації навчального процесу. |
Автори: | Пандас, А.В. |
Ключові слова: | Імітаційне моделювання навчальний процес |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне глобальне інформаційне суспільство встановлює високі вимоги та стандарти до підготовки фахівців. Цей процес має складну структуру та на даний час здебільшого базується натеоретичних знаннях, приділяючи меншу увагу практичній складовій. Система сучасної освіти повинна готувати фахівців до життя та діяльності в широкому, динамічному, швидко змінному світі, де перед людиною постійно виникають нестандартні завдання, вирішення яких, передбачає практичні навички та вміння будувати й аналізувати власні дії та ефективно використовувати їх в реальних умовах. Все це значно актуалізувало проблему пошуку та впровадження інноваційних підходів в організації навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5920 |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Імітацйне моделювання як форма активізації навчального процесу.pdf | Основна стаття | 4,89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.