Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5926
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБикова, С.В.-
dc.contributor.authorНікітюк, С.-
dc.date.accessioned2018-05-15T06:08:34Z-
dc.date.available2018-05-15T06:08:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5926-
dc.description.abstractНайважливішими завданнями реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості. Вирішення цієї проблеми передбачає психолого-педагогічне обґрунтування змісту й методів навчально-виховного процесу.Формування вмінь самостійно приймати рішення в умовах невизначеності, вироблення умінь розробляти багатоваріантні підходи до реалізації плану дії, формування навичок та прийомів всебічного аналізу ситуацій, прогнозування способів розвитку ситуацій сприяє технологія „кейсів”.uk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процесuk_UA
dc.subjectметод кейсівуuk_UA
dc.subjectреформування освіти в Україніuk_UA
dc.titleМетод кейсіву професійному навчанніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОД КЕЙСІВУ ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧА.pdfосновна стаття398,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.