Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5952
Назва: Особливості методичного використання практичних задач у викладанні менеджменту
Автори: Колодинський, С.Б.
Ключові слова: практичні задачі
викладання менеджменту
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Багато українських університетів готують фахівців в галузі менеджменту, однак слід уважно проаналізувати попит на знання на сучасному етапі економічного розвитку суспільстві та скерувати його на такий шлях, який цілком відповідав сучасним запитам високоіндустріального суспільства. Будь-який випускник університету, повинен мати універсальні знання в галузі управління, щоб ефективно керувати сучасним будівельним виробництвом. Чудова освіта, першокласна наука, навики практичного застосування знань — ось сутність традиційних завдання університетів, але нерідко складається враження, що науковці нічим не займаються, крім пошуку титулів. Сьогодні впадає в око різке збільшення кількості наукових ступенів у вищих навчальних закладах, як і в усій державі, однак якість освіти від такого зростання не підвищується.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5952
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОГО ВИКОРИС%.pdfосновна стаття407,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.