Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКаранфілова, О.В.-
dc.date.accessioned2018-05-24T07:31:48Z-
dc.date.available2018-05-24T07:31:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054-
dc.description.abstractОгляд стратегій розвитку креативності у соціальній практиці освіти є пріоритетним напрямом в аналізі процесів навчання і виховання у соціальній філософії. Розвиток цього напряму пов’язаний зі світовими тенденціями розвитку та гармонізації суспільства. Феномен креативності озглядається як здатність породжувати незвичайні ідеї, що відхиляються від традиційного мислення, та творчо підходити до вирішення конкретних професійних завдань що є суттєвим показником творчої особистості. Формування креативності як інтеграційної риси особистості проявляється в тому, що вона вкладає творче начало в усі види професійної діяльності.uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectрозвиток креативностіuk_UA
dc.subjectпроцес навчанняuk_UA
dc.subjectсоціальна філософіяuk_UA
dc.titleЗагальні принципи розвитку креативності в освітіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ КРЕАТ.pdfосновна стаття390,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.