Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054
Назва: | Загальні принципи розвитку креативності в освіті |
Автори: | Каранфілова, О.В. |
Ключові слова: | освіта розвиток креативності процес навчання соціальна філософія |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Огляд стратегій розвитку креативності у соціальній практиці освіти є пріоритетним напрямом в аналізі процесів навчання і виховання у соціальній філософії. Розвиток цього напряму пов’язаний зі світовими тенденціями розвитку та гармонізації суспільства. Феномен креативності озглядається як здатність породжувати незвичайні ідеї, що відхиляються від традиційного мислення, та творчо підходити до вирішення конкретних професійних завдань що є суттєвим показником творчої особистості. Формування креативності як інтеграційної риси особистості проявляється в тому, що вона вкладає творче начало в усі види професійної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6054 |
Розташовується у зібраннях: | 2018р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РОЗВИТКУ КРЕАТ.pdf | основна стаття | 390,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.