Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДіордієнко, Л.Д.-
dc.contributor.authorСемчук, П.П.-
dc.date.accessioned2018-05-24T08:06:37Z-
dc.date.available2018-05-24T08:06:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061-
dc.description.abstractВ статті приводиться аналіз взаємовідносин між викладачами і студентами, які склались в минулому, і сучасні з метою виділення найбільш прийнятних в наш час стилів викладання. Проблема організації взаємовідносин є одною з центральних в учбовому процесі. До тих пір, поки модернізація освіти буде стосуватись лише таких компонентів як зміст програм, методи, засоби, не чіпаючи самого головного – людей, задіяних в учбовому процесі, і їх відносин, ми не вийдемо з тупіка. Ніякий контроль, ніякі програми і т.п. абсолютно не взмозі змінити того напрямку занять, який визначається складом лекторів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectособливості викладацької поведінкиuk_UA
dc.titleОсобливості викладацької поведінки.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Особливасті викладацької поведінки.pdfОсновна стаття3,14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.