Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061
Назва: Особливості викладацької поведінки.
Автори: Діордієнко, Л.Д.
Семчук, П.П.
Ключові слова: особливості викладацької поведінки
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статті приводиться аналіз взаємовідносин між викладачами і студентами, які склались в минулому, і сучасні з метою виділення найбільш прийнятних в наш час стилів викладання. Проблема організації взаємовідносин є одною з центральних в учбовому процесі. До тих пір, поки модернізація освіти буде стосуватись лише таких компонентів як зміст програм, методи, засоби, не чіпаючи самого головного – людей, задіяних в учбовому процесі, і їх відносин, ми не вийдемо з тупіка. Ніякий контроль, ніякі програми і т.п. абсолютно не взмозі змінити того напрямку занять, який визначається складом лекторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6061
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливасті викладацької поведінки.pdfОсновна стаття3,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.