Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6068
Название: Особливості упровадження маркетингових комунікацій у просуванні бренду вищого навчального закладу.
Авторы: Єрмакова, С.С.
Іванова, О.С.
Ключевые слова: упровадження маркетингових комунікацій
просуванні бренду вищого навчального закладу
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Бренд в умовах сьогодення є частиною усіх процесів не лише компаній, а й навчальних закладів, і такі інструменти маркетингових комунікацій, як реклама, паблік рілейшнз, впровадження освітніх стартапів, освітні ярмарки чи конференції, навчальні семінари, тренінги, коучинг-інтенсиви, пряма почтова розсилка, допоміжні матеріали та ін. відіграють важливу роль в освітньо-інформаційному бренді вищого навчального закладу (ВНЗ). Розгляд цих інструментів як бренд-трансляторів – корисний спосіб зрозуміння їхньої ролі. Вони дозволяють передавати освітні драйвери ВНЗ. Так, більшість проектів маркетингових комунікацій починаються з написання резюме творчої платформи – документів, які мають складатися на різних рівнях ВНЗ. Проте до усвідомленого рівня бренд доводить постійний моніторинг брендінг-процесів. Такими кроками маркетингових комунікацій сьогодні мають стати: побудова плану маркетингових комунікацій ВНЗ, визначення ключових каналів розповсюдження інформації щодо маркетингових комунікацій ВНЗ, методи вимірювання результатів маркетингових комунікацій, застосування паблік-рілейшинз для просування бреду освітньої установи, застосування онлайн-комунікацій, постійне підвищення кваліфікації викладацького складу ВНЗ та інші.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6068
Располагается в коллекциях:2017р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.