Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6135
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮрковський, Р.Г.-
dc.contributor.authorШишкалова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-05-29T07:06:50Z-
dc.date.available2018-05-29T07:06:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6135-
dc.description.abstractБолонський процес припускав кардинальні зміни функції педагога від традиційної, інформаційно-контролюючої, до організаційної та консультативно-координуючої. За логікою речей на рівні навчальних планів така зміна ролі викладача ніяк не повинна була вплинути на обсяг навчальних годин у розрахунку на один курс. Насправді, відбулося загальне скорочення навчальних лекційних та семінарських годин в розрахунку на один курс без відповідного зростання годин на контроль за самостійною роботою студентів, на позааудиторне навантаження. Пояснюючи збільшення аудиторної частини навантаження, українські урядовці посилаються на «європейські стандарти», але не пояснюють про які саме стандарти йдеться.uk_UA
dc.subjectєвропейські стандартиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleПро європейські стандарти вищої освіти в Україніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРО ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ВИЩОЇ О%D.pdfосновна стаття412,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.