Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6151
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХропот, С.Г.-
dc.contributor.authorОлійник, В.Д.-
dc.date.accessioned2018-05-29T10:13:00Z-
dc.date.available2018-05-29T10:13:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6151-
dc.description.abstractЗгідно закону [1], підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за конкретною спеціальністю, що є складовою галузі знань [2], на початковому, першому (бакалаврському), другому (магістерському), третьому (освітньо-науковому) та науковому рівнях. Опанування кожного із зазначених рівнів вищої освіти передбачає здобуття особою нормативно встановлених обсягів компетентностей, визначених відповідними рівнями Національної рамки кваліфікацій [3]. Успішне виконання особою освітньої (наукової) програми є підставою для присудження їй відповідного рівню ступеня вищої освіти (молодшого бакалавра, бакалавра, магістра, доктора філософії, доктора наук)uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectфахівціuk_UA
dc.subjectспеціалізаціяuk_UA
dc.titleРоль і місце спеціалізації в системі підготовки фахівців з вищою освітоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЛЬ І МІСЦЕ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕ%.pdfосновна стаття424,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.