Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6151
Назва: Роль і місце спеціалізації в системі підготовки фахівців з вищою освітою
Автори: Хропот, С.Г.
Олійник, В.Д.
Ключові слова: вища освіта
фахівці
спеціалізація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Згідно закону [1], підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за конкретною спеціальністю, що є складовою галузі знань [2], на початковому, першому (бакалаврському), другому (магістерському), третьому (освітньо-науковому) та науковому рівнях. Опанування кожного із зазначених рівнів вищої освіти передбачає здобуття особою нормативно встановлених обсягів компетентностей, визначених відповідними рівнями Національної рамки кваліфікацій [3]. Успішне виконання особою освітньої (наукової) програми є підставою для присудження їй відповідного рівню ступеня вищої освіти (молодшого бакалавра, бакалавра, магістра, доктора філософії, доктора наук)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6151
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЛЬ І МІСЦЕ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ В СИСТЕ%.pdfосновна стаття424,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.