Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМєзєнцева, І.М.-
dc.date.accessioned2018-06-04T08:25:15Z-
dc.date.available2018-06-04T08:25:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172-
dc.description.abstractВ процесі викладання курсу «Історія світової культури» можна визначити проблеми, які, виходячи зі змісту опублікованих на сьогодні підручників, так і залишилися невирішеними однозначно. Зокрема, якими мають бути принципи систематизації та викладу різнорідного за характером і надто великого за обсягом матеріалу. Постає питання вибору пріоритетних напрямків, крізь призму яких можна було б висвітлити суть культурно-історичних епох, показати ті «образи», що дають можливість визначення культурних явищ за їх характерними часовими ознаками. Не обмежуючи поняття культури стилістичною спрямованістю полишених епохою художніх творів, а враховуючи панівні на той час ідеології, специфіку соціуму, самосвідомість, систему релігійних, етичних та естетичних цінностей, побут та рівень матеріальних благ, пропонується розглядати культуру як своєрідне повітря, в якому жила (і за межі якого не могла вийти) людина конкретної доби, країни, території, тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectтеоретико-методологічні проблемиuk_UA
dc.subjectпроблеми викладанняuk_UA
dc.subjectісторії світової культуриuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні проблеми викладання «історії світової культури».uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теоретико-методологічні проблеми викладання історії світової культури.pdfОсновна стаття5,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.