Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172
Назва: Теоретико-методологічні проблеми викладання «історії світової культури».
Автори: Мєзєнцева, І.М.
Ключові слова: теоретико-методологічні проблеми
проблеми викладання
історії світової культури
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В процесі викладання курсу «Історія світової культури» можна визначити проблеми, які, виходячи зі змісту опублікованих на сьогодні підручників, так і залишилися невирішеними однозначно. Зокрема, якими мають бути принципи систематизації та викладу різнорідного за характером і надто великого за обсягом матеріалу. Постає питання вибору пріоритетних напрямків, крізь призму яких можна було б висвітлити суть культурно-історичних епох, показати ті «образи», що дають можливість визначення культурних явищ за їх характерними часовими ознаками. Не обмежуючи поняття культури стилістичною спрямованістю полишених епохою художніх творів, а враховуючи панівні на той час ідеології, специфіку соціуму, самосвідомість, систему релігійних, етичних та естетичних цінностей, побут та рівень матеріальних благ, пропонується розглядати культуру як своєрідне повітря, в якому жила (і за межі якого не могла вийти) людина конкретної доби, країни, території, тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретико-методологічні проблеми викладання історії світової культури.pdfОсновна стаття5,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.