Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172
Назва: | Теоретико-методологічні проблеми викладання «історії світової культури». |
Автори: | Мєзєнцева, І.М. |
Ключові слова: | теоретико-методологічні проблеми проблеми викладання історії світової культури |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | В процесі викладання курсу «Історія світової культури» можна визначити проблеми, які, виходячи зі змісту опублікованих на сьогодні підручників, так і залишилися невирішеними однозначно. Зокрема, якими мають бути принципи систематизації та викладу різнорідного за характером і надто великого за обсягом матеріалу. Постає питання вибору пріоритетних напрямків, крізь призму яких можна було б висвітлити суть культурно-історичних епох, показати ті «образи», що дають можливість визначення культурних явищ за їх характерними часовими ознаками. Не обмежуючи поняття культури стилістичною спрямованістю полишених епохою художніх творів, а враховуючи панівні на той час ідеології, специфіку соціуму, самосвідомість, систему релігійних, етичних та естетичних цінностей, побут та рівень матеріальних благ, пропонується розглядати культуру як своєрідне повітря, в якому жила (і за межі якого не могла вийти) людина конкретної доби, країни, території, тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6172 |
Розташовується у зібраннях: | 2017р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методологічні проблеми викладання історії світової культури.pdf | Основна стаття | 5,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.