Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6275
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМіхова, Л.Н.-
dc.date.accessioned2018-06-15T06:41:49Z-
dc.date.available2018-06-15T06:41:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6275-
dc.description.abstractОднією з умов формування професійної придатності є сприятлива мотивація, значення якої оцінюється звичайно в узагальненому вигляді, як вибірково-позитивне ставлення особистості до професії. Так у професійному самовизначенні мотивація повинна бути диференційована, як диференціюється значення здібностей, що особливо важливо в оволодінні специфікою творчої спеціальності, у тому числі майбутнього архітектора. У період навчання в інституті у студентів формується рівень професійної спрямованості завдяки правильно обраній мотивації діяльності.uk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectархітекториuk_UA
dc.subjectпрофесіяuk_UA
dc.titleЗначення професійної мотивації у підготовці майбутніх архітекторівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ.pdfосновна стаття398,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.